Enkele post bekijken
Oud 21st December 2012, 10:44
Sanne.Cocx Sanne.Cocx is offline
Registered User

Ook ik ga absoluut niet akkoord met Cedric. Ik kan er echt niet bij dat een toekomstige leerkracht van die mening is. Wat ga je doen als er een kind van twee vrouwen of mannen in jouw klas zit en als dat kind gepest wordt? "Sorry mama en.... mama , maar dat komt dus doordat jullie holebi zijn."

Als een kind dat uit een gezin komt dat anders dan het gemiddelde Vlaamse gezin is, wordt gepest? Dan moet volgens mij bijna iedereen gepest worden.
Momenteel is de pestproblematiek al behoorlijk groot dus ik denk dat we nu al voor dat probleem staan en dan het voor een groot deel aan ons is om dat aan te pakken. Ik denk niet dat deze problematiek te wijten is aan de homoseksuele ouders.

Opgevoed worden door twee moeders, twee vaders, één moeder of één vader is volgens mij echt niet slechter dan opgevoed worden door een vader én een moeder. Het gaat toch om de opvoeding die je krijgt. Wanneer je ziet dat papa en paps elkaar graag zien, gelukkig zijn, opkomen voor zichzelf, ... dan krijg je volgens mij heel wat waardevolle zaken mee.
Met citaat antwoorden