Enkele post bekijken
  #3  
Oud 19th December 2012, 23:03
charlotte.vanlooy charlotte.vanlooy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Berlaar
Posts: 106
En dan hebben we het hier nog niet gehad over de slachtoffers. Denk maar aan de ouders van de meisjes. Wat als ze ineens oog in oog zouden gestaan hebben met haar? Of nog oog in oog komen te staan met haar? Ja, dan mag je haar natuurlijk niets doen, want dan ben JIJ de schuldige... Maar hoe zou je zelf reageren als ouder, als je ineens oog in oog komt te staan met een medeplichtige dader ? Michelle Martin kreeg inderdaad maar 10 jaar cel en nu ze in het klooster verblijft, lijkt het wel of ze mag gaan en staan waar ze wil, hoewel dat de zusters erop gehamerd hadden dat het toch nog enige tijd zou duren vooraleer Michelle terug Malonne mocht verlaten.
Iedereen verdient een tweede kans, maar deze kans nam Michelle Martin toch te vroeg in mijn ogen... Weten dat je man 2 en meerdere kinderen misbruikt in de kelder en er niets aan doen is AFSCHUWELIJK! Eigenlijk zouden deze mensen moeten gestraft worden op dezelfde manier dan dat zij deden met hun slachtoffers. Ik ( en nog vele anderen, denk ik ) blijf erbij dat Michelle levenslang had moeten krijgen. Maar wat is mijn mening waard ? Zoals al is aangegeven kan je niet meer vertrouwen op Justitie in België; De meeste moordenaars komen toch vervroegd vrij ......
Met citaat antwoorden