![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
17th December 2012, 19:16
|
Registered User
|
|
|
|
Ik kan nog altijd niet begrijpen dat er zo'n kortzichtige mensen zijn die tegen het homohuwelijk zijn. Als mensen elkaar graag zien, waarom zou je hen dan verbieden om dit te tonen aan de rest van de wereld? Er is toch niemand die hier last van heeft?
Citaat:
Orgineel gepost door c*dric.willemsen
Het adoptierecht voor holebi's is natuurlijk een ander verhaal. Ik persoonlijk vind niet dat ze dit wettelijk mogen maken, aangezien niemand graag twee moeders of twee vaders zou hebben. Het kind wordt dan sowieso gepest op school, en dan staan we nog verder van kant.
|
Hier ben ik absoluut niet mee akkoord! Waarom zouden holebi's geen kinderen mogen hebben? Zolang het kind graag gezien wordt en in een warm gezin leeft, waarom niet? Naar mijn mening maakt het niet echt uit of een kind één mama's en papa's heeft of twee mama's/papa's, het kind zal ook niet slechter zijn hoor. En wie zegt dat dit kind dan gepest wordt? Diegenen die dan pesten zijn kinderen die niet met hun twee voeten in de realiteit staan: ik vind het de dag van vandaag normaal als een kind twee mama's/papa's heeft, net zoals het normaal is dat een kind één mama en papa heeft.
|