Enkele post bekijken
  #2  
Oud 14th December 2012, 19:37
Jynthe's Avatar
Jynthe Jynthe is offline
Jynthe.Stabel
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 66
Toen ik dit las, dacht ik 'Ai.... De studenten van de toekomst gaan meer moeite mogen doen om actualiteit.org draaiende te houden' Copy/paste is nu eenmaal gemakkelijker dan een gans artikel overtypen.

Verder had ik een ietwat dubbel gevoel bij deze beslissing. Bekeken vanuit de kans van uitgeverijen begrijp ik wel dat ze door alle digitaliseringen van kranten niet meer snel een papieren versie zullen verkopen omdat mensen het internet gewoon vaak toegankelijker en gemakkelijker vinden dan een papieren krant.
Bekeken langs de kant van de gewone, werkende mens, vind ik het een vervelende beslissing. Iedereen leest wel eens graag artikels uit het gebied waar hij zelf in geďnteresseerd is, en daarom kopen veel mensen de krant niet omdat dit voor sommigen gewoon het geld niet waard is. Ikzelf zal altijd steevast de sportrubriek overslaan, terwijl je hier toch ook duur voor betaalt.

Och, als we de feiten op een rij zetten is dit maar weer eens het bewijs dat alles moet opbrengen in onze hedendaagse maatschappij. Jammer!
Met citaat antwoorden