Enkele post bekijken
  #3  
Oud 14th December 2012, 16:41
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Wechelderzande
Posts: 114
Ook ik heb al veel mensen horen vertellen over dit drama. Wat vaak naar boven komt is dat mensen niet begrijpen waarom een moeder haar kinderen zoiets aandoet. Ik keur de daad van de moeder ook helemaal niet goed, maar ik kan haar ergens wel begrijpen. Die vrouw heeft niet van de ene op de andere dag beslist om haar kinderen om het leven te brengen(veronderstel ik). De vrouw zat waarschijnlijk erg diep en wilde uit het leven stappen. Daarbij dacht ze aan haar kinderen, wat moeten zij doen zonder hun moeder? Het is dan ook heel moeilijk te begrijpen maar die moeder zag naar mijn mening haar kinderen wel graag en wilde gewoon het beste voor hen. Ik wil hierbij benadrukken dat haar kinderen doden absoluut niet de beste oplossing was! Ik wil alleen maar zeggen dat je als buitenstaander naar mijn mening moeilijk de situatie van de moeder kan inschatten. Zoals Hans al zei is het inderdaad zo dat zulke drama's vaak onverwacht gebeuren. Ik denk dat veel mensen het moeilijk hebben maar dit niet altijd aan de buitenwereld tonen.
Met citaat antwoorden