Enkele post bekijken
  #4  
Oud 11th December 2012, 21:50
M*chael.Ceulemans M*chael.Ceulemans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Westmeerbeek
Posts: 54
Citaat:
Orgineel gepost door c*dric.willemsen
Ik snap de bestuurder heel goed. Het is inderdaad niet tof dat mensen sneeuwballen naar jouw auto zitten te gooien. Men spreekt hier van 'mishandeling van het kind'. Maar is iemand een tik rond zijn oren geven tegenwoordig ook al 'mishandeling'? Ik weet natuurlijk niet wat hier is gebeurd, maar zo hard zal de bestuurder de jongen wel niet aangepakt hebben. Het is tenslotte een kind, en dat ga je natuurlijk niet hard slaan. Doch is het vreemd dat deze man het bij dit kind doet aangezien hij het kind niet kende. Ik ben van mening dat je van andermans kinderen moet afblijven, de ouders zullen de jongen (als de ouders een goede opvoeding geven toch) wel straffen.


Cedric waarom zou deze bestuurder een kind een tik rond zijn oren geven? Indien de vader van het kind dit zou doen zou ik nog zeggen oké maar indien een wildvreemde dit doet?
Stel je eens voor dat jou kind zo thuiskomt? Hij was met sneeuwballen aan het gooien naar auto's ( wat we allemaal wel eens gedaan hebben toen we klein waren) en hij komt thuis met een blauw oog. Hij verteld dat een bestuurder is uitgestapt en hem geslagen heeft. Ik denk dat je dan wel anders zou reageren en het absoluut onterecht vindt wat die man gedaan heeft.
__________________
Opleiding is de beste proviand op de reis naar de ouderdom
Met citaat antwoorden