Enkele post bekijken
  #1  
Oud 8th December 2012, 12:59
M*rel.Marissen M*rel.Marissen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2012
Locatie: Turnhout
Posts: 170
Bestuurder mishandelt jongetje dat sneeuwballen naar auto gooit

Bestuurder mishandelt jongetje dat sneeuwballen naar auto gooit

Een 10-jarige jongen uit Hilversum is vrijdag mishandeld door een automobilist, omdat hij sneeuwballen naar zijn auto had gegooid. Het kind kreeg klappen in zijn gezicht en raakte gewond. De dader is nog spoorloos.
Dat meldde de Nederlandse politie zaterdag. De jongen had vrijdag aan het eind van de middag sneeuwballen gegooid naar passerende auto's op de Kamerlingh Onnesweg in Hilversum.
Een van de automobilisten stapte uit en reed kort erna door. Een half uur later zag de jongen de auto weer. De bestuurder stapte uit en rende op de jongen af. De automobilist reed in een donkere bestelauto met een grote rode letter C op de zijkant, aldus de politie.

Datum: 8 december 2012
Bron: http://www.gva.be/nieuws/buitenland...auto-gooit.aspx

Mening:

Ik ‘begrijp’ beide kanten van het verhaal eigenlijk wel. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer een kind sneeuwballen naar jouw auto gooit en dat je hiervoor kwaad wordt, maar ik begrijp niet dat de man het kind daarvoor klappen geeft. Het feit dat het nog een kind is doet je de gebeurtenis toch relativeren, zou ik denken. Persoonlijk zou ik het opvatten als een slechte grap van de jongen. Ik zou er dan ook niets aan doen. Ik vind het vooral vreemd omdat de man al een keer was uitgestapt en daarna was teruggereden om op de jongen af te rennen. Ik vermoed dat er hiervoor wel een achterliggende reden zal zijn, maar deze kan ik niet bedenken. Ik vind het jammer dat de man zo onbegripvol is tegenover een jongen van 10.
Met citaat antwoorden