Enkele post bekijken
Oud 5th December 2012, 21:52
Ann.Cornelis Ann.Cornelis is offline
Registered User

Ik dacht het niet!

Dit idee is in principe gewoonweg contorvers op zichzelf; vrouwen zouden andere vrouwen verbieden om hun job uit te oefenen. Akkoord, een groot aantal meisjes zitten in die branche omdat ze niet anders kunnen, maar er zijn ook meisjes of vrouwen die uit eigen wil prostituee worden. Ik vind dat we hier respect voor moeten hebben. Ik denk ook dat zonder hen het aantal verkrachtingen of aanrandingen zou stijgen. Niet alle mannen geraken makkelijk aan een vriendin of een one-night-stand en daarom zijn prostituees in onze maatschappij niet te schrappen. Het is niet echt een standaardjob, maar het is een job. Als die vrouwen er blij mee zijn en zolang zij gerespecteerd worden door hun klanten dan vind ik dat ook goed. Feministen zouden eerder moeten vechten tegen het woord "hoer". Het feit dat ze het beroep aanvechten wijst er in principe al op dat ze het zelf minderwaardig vinden. Zouden zij echt liever willen dat meisjes die zo aan hun geld geraken op straat belanden of willen zij gewoon het imago van de vrouw proberen op te krikken. Ik vind dat vrouwen dat niet nodig hebben, we zijn immers geweldig op onze eigen manier, prostituee of niet!
Met citaat antwoorden