Enkele post bekijken
  #3  
Oud 4th December 2012, 03:29
J*roen.Bouckaert J*roen.Bouckaert is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Mol
Posts: 58
Het is zeker waar dat er veel van deze gevallen met een korrel zout moeten genomen worden. De media dikt de gebeurtenissen tegenwoordig maar al te graag aan zodat we ons uiteindelijk nog moeten gaan afvragen of dat de kranten zelf nog de waarheid schrijven.

Het idee van de camera's, daar ga ik zeker met akkoord. Bij mij in de gemeente heeft het bestuur deze week nog enkele beveiligingscamera's gehangen zodat de politie alles wat meer onder controle kan houden.
Maar dan rest er mij nog één vraag. Wat gaan we allemaal doen met de criminelen. Opsluiten gaat niet gaan, want we hebben nu al tekort aan gevangenissen. Enkelbanden met huisarrest zou een oplossing kunnen zijn, maar dat zou ook weer een enorme kost zijn. Ik geef toe, wat ik nu ga zeggen zal redelijk Vlaams-Belang-achtig overkomen, maar kunnen we niet beter beginnen met allereerst niemand nog in ons land toe te laten? Ik vind dit heel jammer voor de mensen die inderdaad heel veel hulp nodig hebben, of mensen die er volledig voor willen gaan om Belg te worden, maar volgens mij wordt het hoog tijd om eens aan ons eigen volk te denken.
Met citaat antwoorden