Enkele post bekijken
Oud 3rd December 2012, 14:53
Lieselotte.Busch Lieselotte.Busch is offline
Registered User

Ik stel mij wel de vraag wat er bedoeld wordt met 'geregeld'. Het artikel mag hier voor mij toch wel meer duidelijkheid in scheppen. Ik geloof er wel degelijk in dat sommige mensen die vreetbuien krijgen, een mentale stoornis hebben. Ik zou dit zeker niet veralgemenen. Daarom wil ik zo graag dat die 'geregeld' wordt verklaard. Wanneer kan je dan spreken over deze stoornis? Ik zit toch met een hele hoop vragen. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een stoornis. Er zijn steeds meer mensen die ongelukkig zijn in onze samenleving. Dit vind ik zeer onrustwekkend. Hier moeten we ook trachten iets aan te doen. Onze gevoelens hebben volgens mij wel degelijk een invloed op ons eetgedrag. Ik denk dat er nog wel mensen zijn die dit in het dagelijkse leven ervaren. Misschien moeten we over het algemeen proberen om positiever in het leven te staan. En moeten we proberen om onze samenleving terug aangenamer te maken voor iedereen. Tegenwoordig hebben steeds meerdere mensen eetstoornissen. Dit hangt vaak samen met het zelfbeeld van de mensen. Ik stel me dan de vraag of dat bij deze stoornis ook zo is. Er wordt verteld dat het samenhangt met gevoelens, maar ze mogen hieromtrent toch meer duidelijkheid stellen. Er schijnt ook een nieuw ligt op een mogelijke behandeling. Ik hoop dat de 'mogelijke' snel uit deze zin verdwijnt zodat deze mensen ook echt geholpen worden. Nu deze ziekte een stoornis is, zullen er nog wel meerdere onderzoeken volgen.

Voor de rest vind ik het wel goed dat er een nieuwe versie is gekomen. Want volgens mij zijn er inderdaad wel gradaties bij depressies. Dat vind ik wel goed en duidelijk omschreven in het artikel. Al wordt er niet echt veel uitleg gegeven over de gradaties.
Met citaat antwoorden