Enkele post bekijken
  #2  
Oud 2nd December 2012, 16:13
Heleen.Mariën Heleen.Mariën is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Arendonk
Posts: 104
Jongeren zullen er alles aan doen om pepmiddeltjes te zoeken om 'geconcentreerd' te kunnen studeren. Soms hoor je dat er kinderen zijn die hun Rilatine dealen, andere jongeren drinken energiedrankjes om langer energie te hebben. Deze snoepjes hebben sinds kort hun intrede gemaakt om het nog gemakkelijker te maken voor de jongeren. De meeste ouders zijn sceptisch tegenover energiedrank, maar als ze zien dat hun kind energiesnoepjes willen, zullen de meeste ouders denken dat het maar een onschuldig snoepje is. Ik zou ze geen ongelijk kunnen geven, want ikzelf had deze snoepjes zien liggen en ik dacht dat het gewoon dezelfde smaak zou hebben als energiedrankjes. Ik had nooit gedacht dat dit hetzelfde effect zou hebben. Ik vind dat er in grote letters op de verpakking van deze snoepjes de gevaren ervan moeten gezet worden. Dit zou het gemakkelijker maken voor de ouders om onmiddelijk te zien hoe slecht het wel niet is. Ook zou dan (het klinkt misschien belachelijk) een minimumleeftijd op deze snoepjes moeten worden gezet. Het schaadt de gezondheid van de jongeren en dit zou, in de mate van het mogelijke, vermeden moeten worden
Met citaat antwoorden