Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2012, 15:13
R*bin.Claesen R*bin.Claesen is offline
Registered User

Dus jij zegt dat mijn mening helemaal niet onderbouwd is? Ik vind jou mening kort door de bocht. Natuurlijk zijn er ergere gevallen die hun medicijnen echt nodig hebben. Maar er zijn natuurlijk ook kinderen die deze medicijnen nemen, terwijl ze ze eigenlijk niet nodig hebben. Ik ken voldoende van deze kinderen om mijn mening sterk te onderbouwen Er zijn drukke kinderen en minder drukke kinderen, maar druk is niet altijd gelijk aan ADHD. Dit is het enige wat ik bedoel. Men spreekt over een zeer groot aantal kinderen en mij lijkt dit een klein beetje overdreven. Het kan goed zijn dat de medicatie veel geld kost en het is goed dat men dit terug betaalt (in bepaalde situaties).
Ik probeer gewoon duidelijk te maken dat de terugbetaling een aanzet kan zijn om sneller rilatine te pakken. Dus je hoeft je zeker niet persoonlijk aangevallen te voelen of op je tenen getrapt ze zijn..

Er zijn trouwens genoeg experimenten gedaan om de verhouding tussen sport en concentratie te onderzoeken.. en het is wel degelijk bewezen dat sport niet alleen hyperactiviteit verminderd, maar ook concentratie bevorderd.

http://www.psycholoog.net/sporten-v...concentratiedip
Hier is alvast één experiment.
Met citaat antwoorden