Enkele post bekijken
Oud 2nd December 2012, 10:46
lien.lauwers lien.lauwers is offline
Registered User

Dit vind ik nu echt eens een goed idee! Ik denk dat er DRINGEND nood is aan regels in verband met sociale media op de werkvloer. Langs de andere kant ben ik ook akkoord met wat Liesanne reeds aanhaalde. Eigenlijk is het erg dat zulke regels moeten worden opgesteld. Volwassenen zouden zelf in staat moeten zijn om te bepalen wat wel en niet kan. Ik ben soms wel een beetje bang voor deze evolutie. Waar gaat het uiteindelijk eindigen met die sociale media? Waar gaat het stoppen? Ik geef toe dat ik zelf ook Facebook heb omdat het gemakkelijk is(afspreken met vrienden,...).Ik ben dus ook niet tegen Facebook, maar je moet grenzen kennen. Sommige mensen zetten hun hele leven online/ publiceren foto's die eigenlijk niet voor publicatie bruikbaar zijn. Ik vraag me dan af waar het verstand van die mensen naartoe is. Het lijkt soms alsof die sociale media zich in een andere wereld bevinden waar mensen zichzelf niet meer zijn. Als volwassenen zelf de klik niet kunnen maken, dan moeten er maar regels opgesteld worden.
Met citaat antwoorden