1st December 2012, 15:40
|
Registered User
|
|
|
|
Er zijn inderdaad veel sociale media tegenwoordig waardoor je kan communiceren met elkaar. Toch maakt niet iedereen hier altijd gebruik van om iets aan elkaar te laten weten. Ik gebruik ook facebook af en toe wel eens als communicatiemiddel, maar ik heb zelf geen smartphone, dus als ik niet aan de computer kan zitten, moet ik wel sms'en. Iets wat ik helemaal niet erg vind. Met een sms krijg je (meestal dan toch) meteen een antwoord omdat iedereen zijn GSM op zak heeft, terwijl via sociale media dat toch wat langer kan duren. Als ik op reis ga, open ik zelfs mijn facebook niet, waardoor ik zo niet kan communiceren, maar al een geluk nog wel via sms. De jongeren van vandaag gebruiken misschien ook zeer veel sociale media, en toch verzenden ze nog tientallen berichten per dag. Ik kan er dus perfect inkomen dat het smsgebruik tegen enkele jaren geleden wel wat gedaald is, maar ik denk ook niet dat het volledig gaat verdwijnen. Sms'en is nu eenmaal iets wat bij deze tijd hoort, en ik zou me dan zelf ook geen wereld zonder sms'en kunnen voorstellen. Sociale media zijn soms wel een alternatief om iets te laten weten, maar de gsm blijft toch het handigste (naar mijn mening dan toch zeker!)
|