Enkele post bekijken
  #2  
Oud 29th November 2012, 18:31
Elise_v Elise_v is offline
Elise Vrins
 
Geregistreerd op: Feb 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 100
Persoonlijk kan ik zeggen dat ik wel nog veel gebruik maak van de sms, maar misschien is dit ook gewoon omdat ik nog geen smartphone heb. Als jongeren beseffen dat ze de mogelijkheid hebben om hetzelfde te doen, maar dan gratis, denk ik ook dat ze inderdaad sneller naar WhatsApp, etc. zullen grijpen, wat afbraak kan doen aan de winst van grote multinationals (die eigenlijk niet te klagen hebben omdat ze monsterwinsten maken).

De vernieuwingen in de technologische industrie gaan duidelijk steeds sneller en sneller. Vroeger kwamen baanbrekende vernieuwingen niet in cycli van pakweg twee jaar, neen, de tijdspanne tussen twee technologische 'hoogstandjes' duurde vaak tientallen jaren. Om een voorbeeld te geven; tussen de uitvinding van de telegraaf en de uitvinding van de telefoon zat bijvoorbeeld veertig jaar!

We leven in de 21ste eeuw. Natuurlijk gaat alles dus sneller. Vijf jaar geleden maakte iedereen nog gebruik van MSN, nu gebruikt iedereen Facebook. Producenten zullen nieuwe alternatieven moeten leveren om aan de wens van de 'klanten' te voldoen. We leven namelijk in een samenleving die ze niets voor niets een 'consumentenmaatschappij' noemen.
Met citaat antwoorden