Enkele post bekijken
  #2  
Oud 29th November 2012, 08:50
LissevM LissevM is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Oostmalle
Posts: 78
Ipad maakt intrede in de zak van Sinterklaas

Ik denk dat we het allemaal zagen aankomen. De Ipad heeft zijn intrede gemaakt en zelfs de kleinste kinderen vragen naar dat leuke 'hebbedingetje'.

Zelf sta ik versteld van alle nieuwe speeltjes die zijn ontworpen. Een speelkast waar je de Ipad in kan zetten en kan spelen, aangepaste pionnetjes zodat je 'Mens Erger Je Niet' kan spelen op je Ipad. Ik moet wel toegeven dat de mensen die werken voor Ipad erg vindingrijk zijn.

We kunnen er niet onderuit. De generaties jonger dan ons, zijn geboren in de wereld van tablets. Wij zijn opgegroeid met andere hightech toestanden die nu weeral helemaal out zijn.

Stel dat de jongste onder ons, een Ipad krijgen van de Sint.. Waar zijn ze dan nog mee tevreden wanneer ze groter zijn?
Langst de andere kant, ik herinner me nog goed dat ik een nieuw spelletje had gevraagd voor mijn GameBoy Color.
Valt dat niet een beetje te vergelijken?

Ik kan zelf niet echt zeggen of ik voor of tegen ben. Wat ik wel weet is dat mijn kinderen later erg droevig gaan zijn want ik ben zelf een fan van familiegezelligheid. En daar hoort individueel op computerconsoles spelen niet echt bij...
Met citaat antwoorden