Enkele post bekijken
Oud 28th November 2012, 10:09
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User

Ook ik ben het er absoluut mee eens dat wij ons allemaal gelukkig mogen prijzen dat we in België geboren zijn. Door hier op te krijgen krijgen we enorm veel kansen om iets van ons leven te maken, zo kunnen we bijvoorbeeld genieten van goed onderwijs. Wel vind ik dat vele Belgen wat meer mogen stilstaan bij het geluk dat ze hebben om hier te kunnen wonen. Stel je maar eens voor dat je in Nigeria geboren wordt, dan zou je leven er helemaal anders uitgezien hebben.

Wel moet ik even zeggen dat ik het oneens ben met de mening van Jonas. Er zijn zeker en vast ook meer dan genoeg Belgen die hiervan profiteren, die ook 'geen klop', om het in jouw taal te zeggen, willen doen. Er zijn echter ook meer dan genoeg allochtonen die wél werken en die wél leven in België zoals de Belgen het van hen verwachten. Maar uiteraard vergeten de meeste mensen dezen wat ik jammer vind.

We moeten niet steeds op de kop van een ander zitten, terwijl er genoeg mensen van onze eigen nationaliteit ook van ons profiteren.
Met citaat antwoorden