Enkele post bekijken
Oud 26th November 2012, 17:07
c*dric.willemsen c*dric.willemsen is offline
Registered User

Evelien, een vriendin van mij is vorig jaar verkracht geweest. Ik weet goed genoeg waarover ik spreek, het meisje heeft nu nog nachtmerries, kan niet goed slapen, ... Ik geef eerlijk toe dat ik geen al te goed mens ben, zoals niemand, maar als je het van redelijk kortbij allemaal meemaakt, dan zal jouw mening ook snel veranderen, geloof me maar.

Ze is wel niet verkracht geweest door Dutroux, maar de feiten waren even gruwelijk. Had ze niet gedaan alsof ze dood was, dan hadden ze haar blijven wurgen en was ze uiteindelijk toch gestorven.

De dader heeft (ocharme) maar 16 jaar cel gekregen, en na 5 jaar komt hij waarschijnlijk toch weer vrij. Dat is nu onze maatschappij, alles kan en alles mag. Alleen door hardhandig op te treden kunnen we deze 'illusie' eruit filteren en terug een 'normale maatschappij' verkrijgen. (In hoeverre dit nog mogelijk zal zijn...)

Ik heb respect voor jouw standpunt, want ik ben voor vrije meningsuiting. Maar ik hoop dat je nu inziet dat ik deze reactie niet zomaar zet.
Met citaat antwoorden