Enkele post bekijken
Oud 25th November 2012, 23:42
Matthias.Krols Matthias.Krols is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door R*nec.cool
Voor zij die iets positief over voetbal hadden gehoopt te lezen, kijk nog eens goed naar de titel, het gaat hier over echte sporters.

Wat bedoel je hiermee? Waarom is voetbal geen echte sport? Voetballers doen toch net als alle andere sporters hun uiterste best om te winnen... Net zoals wielrennen hoort voetbal bij de populairste sporten in België.
De zwemmers hebben inderdaad mooie resultaten neergezet op het EK, maar toch denk ik dat er in deze sport nog veel werk is. Onze zwemmers horen misschien wel bij de beteren in Europa, maar op wereldvlak hebben ze nog een hele weg af te leggen. Ik verwacht zeker geen medailles op de olympische spelen in Rio de Janeiro in 2016 (buiten Ryckeman misschien). Ik hoop dat er nog wat jonge talenten doorstromen naar de top, maar op een nieuwe Deburghgraeve zal het toch nog wel eventjes wachten zijn.
Ook voor Bart Swings heb ik heel wat bewondering. De overstap van skeeleren naar schaatsen heeft hij heel goed verteerd. Ik zie hem nog heel wat vooruitgang maken. Al vrees ik dat hij niet verder gaat komen dan een plaats net achter de wereldtop. Maar voor een Belgische schaatser zou dit een prachtprestatie zijn.
Met citaat antwoorden