Enkele post bekijken
  #2  
Oud 25th November 2012, 19:07
J*nas.De.Mey J*nas.De.Mey is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 44
Ik ben zelf het grootste deel van mijn leven gepest geweest en ik moet zeggen, er is niets ergers dan weten dat er niemand is om je te helpen. Iedereen kijkt naar je en weet dat je gepest word maar niemand doet er wat aan, dat is zeker zo erg als het pesten zelf.

Cyberpesten is zeker zo erg als gewoon pesten, zoniet erger. Het is een nieuwe vorm van pesten die zeer moeilijk op te sporen is tenzij het slachtoffer (of mensen die het weten) het aangeven bij personen die er wat aan kunnen doen. Pestkoppen beseffen gewoon niet wat ze doen met iemands leven.

Mijns inziens behandel je iemand gewoon niet als mens als je hem pest en je verdient het zelf dan ook niet om als mens behandelt te worden. Ik denk aan het voorval van Kayleigh (het meisje dat eerder dit jaar in de media kwam omdat zij gepest werd, hiervan werd een filmpje op facebook gepost). De pestkoppen uit dat filmpje zijn praktisch uitgespuugd door de maatschappij, dit vind ik niet meer dan rechtvaardig. Pestkoppen moeten platgestampt worden als de mieren die ze eigenlijk zijn.
Met citaat antwoorden