25th November 2012, 16:37
|
Registered User
|
|
|
|
Dat ze die man gewoon eens martelen en in de zee dumpen... Aan zijn marteling zou ik met alle plezier helpen, wat zijn we nog met zulke gekken op deze wereld? Ons land lachen ze in het buitenland vierkant uit. 'België, het land waar alles kan en alles mag!'
Hoe staat ons land bekend in de media? Pedofielen en bier? Ik ben al beschaamd om mezelf een Belg te noemen. Mensen die zulke gruwelijke feiten gepleegd hebben verdienen niets anders dan de doodstraf, en niet zomaar een spuitje of een kogel door het hoofd, nee, ze moeten HARD gemarteld worden.
Enkel via deze weg zullen mogelijke pedofielen, moordenaars, ... wel twee maal nadenken voordat ze zulke gruwelijke feiten plegen. Kom op, meisjes opsluiten in uw kelder? Waar ben je dan mee bezig? Eigenlijk zouden ze hem zelf daar moeten in opsluiten, en dan de kamer rustig vullen met ijskoud water of weet ik veel wat. De gek, ik word er kwaad van zelfs door er gewoon over te praten.
Over zijn vrouw, Martin, zeiden ze ook dat de kans op voorwaardelijke vrijlating zeer klein was. Nu huppelt ze toch mooi rond in een klooster! Gratis eten, vermaak, alles wat ze maar wenst!
Waar zijn we toch in godsnaam mee bezig? Ho ho ho... T-R-I-E-S-T-I-G! Er is geen andere verwoording voor.
|