Enkele post bekijken
Oud 6th October 2004, 20:50
Kenny's Avatar
Kenny Kenny is offline
UDHR - art. 19

Of dit iets te maken heeft met mijn recente post over de leugens in Fahrenheit 9/11, dat weet ik niet. Het is wel toevallig.

Eerst en vooral al zeggen dat die posts waarschijnlijk wel echt zijn. Ik weet het niet, ik heb het niet gefactcheckt omdat dat nogal nutteloos is hier. Er is namelijk reden genoeg om te geloven dat er soldaten zijn die werkelijk tegen de oorlog zijn en die meer dan graag naar huis willen gaan.

Maar of dat werkelijk iets betekent...

Ik kan hier gerust enkele tientallen posts geven van Amerikaanse soldaten die ook in Iraq geweest zijn, en die helemaal niet tegen de oorlog zijn. Als je ziet dat de soldaten meestal nog Republikeins (en dus Bush) stemmen, dan zegt dat op zich toch ook al iets.

Als u me daarentegen vraagt of Michael Moore in zijn documentaires dingen verzint of verdraaid... dan kan ik niet anders dan JA stemmen, want het is gewoon zo. Wederom heeft Moore hier niks anders gedaan dan de anti-oorlog kant te laten zien...

Als je eens Googlet op 'Milibloggers', dan vind je vast en zeker een paar blogs van soldaten die voor of tegen de oorlog zijn. Niet meer dan normaal, en op zich zegt dat weinig.
Met citaat antwoorden