Enkele post bekijken
Oud 21st October 2005, 23:24
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Ik erger mij er zo vaak aan dat ik op vrijdagavond een bus naar huis moet nemen om half 1, ofwel de bus vroeger moet nemen maar dit is dan al om 23u.
Vaak is het dan toch wel zo gezellig op café of bij vrienden dat je rekent op de bus van half 1.
Ik sta dan aan de bushalte al vanaf 0.20u, het kan altijd zijn dat de bus wat vroeger is. Maar vaak heb ik om 0.45u nog geen bus gezien!
Al enkele keren heb ik dan naar de lijn gebeld om te vragen waar die bus blijft en dan melden ze mij dat die bus al binnen is en dat die dus niet meer rijdt.

Hoe geraak ik dan thuis? tsja, ik bel mn oudjes uit hun bed(die dan al heel de avond wijn hebben zitten drinken) met de vraag of zij mij kunnen komen halen(ondanks het hoge alcoholgehalte in hun bloed) ofwel bel ik een taxi. (voor die 5km kost mij dit dan meer dan 10€)

Moesten ze enkele lijnen schrappen, vind ik wel dat ze zeker de mening van de consument mogen vragen!
Een andere oplossing zou natuurlijk ook kunnen zijn: meer belbussen inlassen en deze goedkoper maken.