5th November 2012, 16:22
|
Registered User
|
|
|
|
Nu ik de verkiezingen al een tijdje op de voet volg, snap ik ook niet goed waarom ze de verkiezingen in een staat al Florida niet tot in de puntjes uitwerken. Zoals het artikel al zegt, telt de staat 29 kiesmannen, wat er inderdaad voor zorgt dat het één van de belangrijkste staten is.
Ik denk dat de organisatie hier beter had gekund, dus op dat vlak volg ik de vorige mening volledig.
Er wordt ook vermeld dat stemmen niet verplicht is, maar ik denk dat elke gezonde mens in Amerika het stemmen niet achterwegen laat. Bij de verkiezingen wordt zoveel media betrokken, de presidenten bezoeken de staten,... politiek is er op deze moment alles wat de klok slaat. Ik denk dat op deze manier het grootste deel van de mensen in contact komt met politiek, willen of niet. Zo komen ze ook te weten wat de twee verschillende presidenten hun standpunten zijn. Ik denk dat op deze manier mensen wel geprikkeld worden om te gaan stemmen.. Ondanks de wachttijden. (Wat niet wil zeggen dat de mensen dit vreselijk vervelend moeten vinden en hier zeker iets aan gedaan moet/kan worden. )
Ik wil ook even vermelden dat ik het knap vind dan van Obama dat hij zijn kiezers water en eten biedt.
|