Enkele post bekijken
Oud 6th October 2004, 17:45
Pieterjan's Avatar
Pieterjan Pieterjan is offline
------

Vrij normaal dat soldaten naar huis willen, maar dat is denk ik zo in elke oorlog. Ik kan me niemand (buiten dan enkele patriotten) voorstellen die met een blij gezichtje soldaat gaat spelen. Weer zo iets waar amerikanen goed in zijn: Eerst bieden ze zich in onuitputtelijke aantallen aan om in dienst te treden bij het leger, een jaar later sturen ze brieven dat ze het niet langer kunnen uithouden.

Vervolgens mijn bedenkingen bij de poll: Ik wil heus niet beweren dat alle elementen uit de films Moore pure propaganda is, maar ik ga deze zeker nooit aannemen als waarheid, zonder dat ik er meer over gelezen heb en er zeker van ben dat ze juist zijn. Laat staan ze in discussies gebruiken. Daarom dat ik ook de term Documentaire liever laat voorbijgaan aan deze film. Naar mijn mening is een documentaire een objectief verslag over een bepaald onderwerp. En nu mag je nog zo links zijn als wat, en zo compleet anti-bush zijn als wat, je kan er niet omheen dat Michael Moore meer Amerikaanse stemmen richting Kerry wil duwen. Ik hoop dat niemand het in zijn hoofd haalt om het tegendeel te beweren. Moore heeft zeker en vast bepaalde punten, maar hij brengt ze wel volgens zijn eigen visie.

Verder sluit ik me aan bij Davy, ze hadden zeer waarschijnlijk een triomf / overwinnings- tocht verwacht ŕ la tweede wereldoorlog
Met citaat antwoorden