Enkele post bekijken
  #3  
Oud 31st October 2012, 11:29
Ann.Cornelis Ann.Cornelis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Wuustwezel
Posts: 127
Hilarisch

Hoewel het nieuws inderdaad een beetje verontrustend is aangezien alle gevangenen in principe door die ene sleutel vrolijk naar buiten kunnen lopen vind ik dit artikel gewoonweg lachwekkend.

Stel, je werkt in een gevangenis en je hebt de enorme verantwoordelijkheid om een sleutel te bewaren die de cel van maar liefst 180 (gevaarlijke?) criminelen kan openmaken... Wat doe je? Wel, ik zou die sleutelbos alleszins niet in een onbewaakte kast steken. Hoe kan zoiets toch gebeuren? Als de sleutel gestolen is, is er ofwel sprake van een corrupte gevangenisbewaker ofwel een gevangene die doodleuk eventjes langs alle bewaking kon glippen om de sleutels te stelen. Straf toch?

In het artikel staat ook dat het kan zijn dat de sleutels DOMweg kwijt zijn. Hierbij graag toch nog een extra focus op de dom, want hoe dom ben je als je zo'n belangrijk voorwerp gewoon laat rondslingeren.

Naar mijn mening moet er in die gevangenis dringend iets veranderen want dit is niet het eerste voorval. Verkeerde mannen vrijlaten, vergeten te melden aan de familie dat iemand zelfmoord heeft gepleegd... Zijn deze mensen dan wel plichtsbewust?
Met citaat antwoorden