Enkele post bekijken
Oud 29th October 2012, 15:51
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User

Ook ik vind dit artikel zeer schrikwekkend!
1 op drie vrouwen, dat is echt veel en als ik eerlijk ben was ik me niet bewust van het feit dat er zoveel zwangere vrouwen toch nog bezwijken voor een glaasje. Ik vind het zelfs schandalig dat je, als je weet dat je zwanger bent, bewust kiest voor een glas alcohol te drinken. Of je kiest ervoor om zwanger te zijn, of je kiest voor alcohol. Maar beiden gaan niet samen, vind ik.

Waar gaat het dan ook naartoe met onze maatschappij dat het aanvaardbaar aan het worden is dat vrouwen tijdens hun zwangerschap alcohol drinken. Moest iemand die ik ken zwanger zijn en ik zou haar alcohol zien drinken, ik zou hier echt mijn gedacht tegen zeggen. Als je er bewust voor gekozen hebt om een kind te krijgen en je kan nog niet eens 9 maandjes zonder een glaasje, dan vind ik dat je het niet waard bent om moeder te worden. Als toekomstige moeder zou je toch de gezondheid van je kindje op de eerste plaats moeten kunnen zetten! En wat zijn nu 9 maanden in een mensenleven als je er een gezond kind voor in de plaats krijgt.
Met citaat antwoorden