Enkele post bekijken
Oud 29th October 2012, 13:53
J*ns Smolders J*ns Smolders is offline
Registered User

Zo goed als alle vluchten vanop Brussels Airport naar VS geannuleerd

De vluchten van Brussels Airlines, Delta Airlines, American Airlines en United Airlines naar New York JFK zijn geannuleerd. United Airlines en Jetairways vliegen dan weer niet naar New York Newark. US Airways annuleerde zijn vlucht naar Philadelphia. United Airlines annuleerde zijn vlucht naar Washington.

De vlucht naar Chicago vertrekt wel. Ook alle rechtstreekse terugkerende vluchten vanuit de VS naar Brussels Airport gaan gewoon door.

Ook de eerste vluchten van dinsdag naar de twee luchthavens in New York zijn al afgelast.

Vanuit Brussel zijn er ongeveer 2000 reizigers getroffen door de aflastingen.

Van der Cruysse waarschuwt ook dat heel wat luchtvaartmaatschappijen onrechtstreeks van en naar de VS vliegen. Zowat 1000 reizigers zien op die manier hun reis de mist ingaan. Er wordt iedereen aangeraden goed de informatie na te kijken van de luchthavens waarlangs ze moeten reizen

Bron: De Standaard 29 oktober
http://www.standaard.be/artikel/det...121028_00350761

Eigen mening: De vluchten zijn geannuleerd omwille van de orkaan Sandy, die ondertussen al vele doden heeft veroorzaakt en een van de grootste orkanen ooit is.
Ik steun deze actie volledig, alles wat je kan doen om het de mensen zo veilig mogelijk te maken vind ik goed.
En dit is zeker het geval bij deze actie, die je niet naar de VS laat vliegen om je leven te riskeren.
Ik vind dit de eerste stap die gezet is om het ons zo veilig mogelijk te maken. En dit is zeer goed
Met citaat antwoorden