Enkele post bekijken
Oud 27th October 2012, 17:41
Charissa Charissa is offline
Registered User

Uiteraard een mooi initiatief! Eén website waarop je zo goed als alle informatie kunt vinden om te stoppen met roken. Het is ook apart dat zo veel doelgroepen worden aangesproken. Professionals, jongeren, ouders van jongeren die roken, … Er staat zelfs een aparte rubriek op te vinden met nieuws over roken en tabak in binnen- en buitenland. Natuurlijk gaat het hier om artikels die het roken in een slecht daglicht plaatsen. Wat ik ook zo goed vind aan de site, is dat je je eigen ervaringen erop kunt delen. Mensen leggen uit hoe ze zijn gestopt en waarom. Dit kan voor rokers misschien een motivatie zijn om te stoppen. Het biedt ook steun aan mensen die proberen te stoppen. Als ze lezen dat het anderen is gelukt, geloven ze meer in zichzelf. “Anderen kunnen het, dus ik ook!”
Maar ondanks de vele doelgroepen en uitgebreide informatie op de site, geloof ik net als Elissa en Tinne dat deze site niet alle rokers zal kunnen bereiken. De motivatie en de kracht moeten nog altijd vanuit jezelf komen. Het is heel bewonderingswaardig dat rokers van de ene op de andere dag beslissen om de tabak af te weren. Respect!
Met citaat antwoorden