Enkele post bekijken
  #2  
Oud 27th October 2012, 13:09
Hanne.Geudens Hanne.Geudens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Herentals
Posts: 95
Meer dan helft klachten Europese consumenten gaan over online shoppen

Enerzijds geef ik Jorine gelijk: het is inderdaad altijd een risico om online goederen te bestellen. Anderzijds is het niet zo dat je als consument verplicht bent om te betalen alvorens je het product toegestuurd krijgt. Ik heb zojuist een paar schoenen besteld op de website van Zalando. Ik kreeg de keuze om meteen te betalen of een overschrijving in te vullen wanneer ik het product ontvangen zou hebben. Dit laatste is uiteraard met een termijn van twee weken. Het spreekt voor zich dat je moet opletten met cybershoppen. Een tip die ik kan meegeven: ga zeker en vast na of de betaalpagina beveiligd is. Dit doe je door naar het webadres te kijken. Begint de betaalpagine met ‘https’ (waar de s staat voor secure), dan speel je op veilig.
Met citaat antwoorden