Enkele post bekijken
Oud 25th October 2012, 09:53
Caroline Verbraeken Caroline Verbraeken is offline
Registered User

Ik ben het helemaal eens met Kristof! Moeten we nu echt gaan betalen om iets weg te laten? Ik begrijp ook wel wat Anneleen wilt zeggen maar bedrijven moeten geen geld neerleggen voor reclame, dit is een keuze die ze zelf maken, ze kunnen heus wel reclame maken op andere manieren!!

Daarbij denk ik dat ik het artikel anders versta. Anneleen zegt dat de bedrijven veel neerleggen voor publiciteit en dat is zo. Maar zijn het niet enkel de mediazenders die hier baat bij hebben? Ik denk niet dat het geld dat wij zouden neertellen, terecht zou komen bij bedrijven, maar enkel bij de mediazenders zelf. Zij ontvangen de inkomsten van de reclame minder of niet meer en wij moeten hiervoor boeten.

Ik vind dan persoonlijk het gratis model waarbij je reclame niet meer kan doorspoelen interessanter, al vind ik dit nog vreemd. Ik ben van het principe dat als ik geen reclame wil zien, hier ook niet voor zal openstaan en nog liever even wegloop of naar een andere post overschakel dan te moeten blijven kijken. Dit heb ik altijd zo gedaan in het verleden en nu ineens moet ik daarvoor betalen?
Met citaat antwoorden