24th October 2012, 18:03
|
Elise Vrins
|
|
Geregistreerd op: Feb 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 100
|
|
Citaat:
Als Telenet of Belgacom dit bij het invoeren van de digibox al had gedaan dan had er geen haan om gekraaid maar omdat het hier gaat over een aanpassing en beperking van het bestaande programma komt hier heel wat tegenkanting op.
|
Met deze uitspraak van Anneleen ben ik het volledig eens. Toen ik het artikel voor de eerste keer las, was ik ook lichtjes verontwaardigd, net als Kristof. Voor mij werd 'het opnemen van een programma' net gedaan met de bedoeling om de reclame verder te kunnen spoelen. Maar Anneleens genuanceerde mening heeft mij doen inzien dat het inderdaad niet 'eerlijk' is ten opzichte van de bedrijven die tonnen geld investeren in reclame.
Ik denk dat vele mensen ook effectief bereid zullen zijn te betalen voor 'geen reclame'. Misschien is dit wel een gat in de markt?
|