Enkele post bekijken
  #2  
Oud 23rd October 2012, 09:57
Valerie.Pandelaers Valerie.Pandelaers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Vorselaar
Posts: 99
Ik ben zelf geschrokken van deze cijfers, ik had verwacht dat er inderdaad wel een aantal cheques in de vuilbak zou verdwijnen, maar dat het om zo'n groot bedrag ging dat besefte ik niet. Ik denk dat de maatregel om de 'houdbaarheidsdatum' (om het zo even te stellen) te verlengen een goed idee is. Sommige mensen zullen inderdaad vaststellen dat hun cheques net vervallen zijn, en dat is zeer frustrerend, want dit zorgt toch meteen voor een hap uit hun budget. Voor maaltijdcheques heb je immers gewerkt, het is een deel van je loon dat je dan gewoon in de vuilnisemmer ziet verdwijnen. Op het gebied van dienstencheques denk ik dat het verhaal complexer ligt, net omdat je deze zelf moet aankopen om bv. je poetsvrouw mee te betalen. Zoals Stéphanie al stelde is het niet altijd van vandaag op morgen dat je een nieuwe poetsvrouw gevonden hebt als de huidige opstapt.
Ik denk dat het dus goed is dat de houdbaarheidsdatum van beide cheques opgetrokken wordt, zodat alle mensen ten volle van deze voordelen kunnen genieten.
Met citaat antwoorden