![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
18th October 2012, 15:14
|
Registered User
|
|
|
|
Persoonlijke mening artikel
Deze mening hoort bij het artikel. Ik ben het niet eens met dat de N-VA het 'alweer' uitstekend heeft gedaan bij de verkiezingen. Dit is naar mijn weten eens de eerste keer dat ze het goed gedaan hebben. Naar mijn mening is de N-VA een partij dat op alle vlakken verbetering wil brengen in dit land én dat is nodig! Dringend. Ons land was gewoonweg aan het kapot gaan. In 46 gemeenten staat de N-VA bovenaan. Waarom? Omdat mensen dit nu zien als de enige redding. We weten allemaal dat ze nationalisten zijn, maar men moet ze ook niet afschilderen als te radicaal nationalistisch of antidemocratisch of weet ik veel wat. Het is toch normaal dat immigranten zich moeten aanpassen aan onze cultuur? Als zo'n mensen dit niet willen doen, wat komen ze hier dan in godsnaam zoeken? Dat ze dan gewoon wegblijven. Zo'n mensen brengen geen meerwaarde. Maar... er zijn ook Belgen die gewoon nutteloos zijn voor de maatschappij om het cru te zeggen. Mensen die geen poot uitsteken bijvoorbeeld... Dit moet stoppen, want de hardwerkende Belg moet de luie mens levend houden. Daar moet de N-VA iets aan doen vind ik. Hieraan moeten ze sancties koppelen en mensen die zich aanpassen en hard werken meer belonen. Maar... ik ben er dan ook van overtuigd dat ze dit zullen doen.
|