Enkele post bekijken
Oud 6th October 2012, 14:44
EvelienE EvelienE is offline
Registered User

En we zijn weer vertrokken...
Ik had gehoopt dat dit enkel artikels zouden zijn die in een krant zoals Het Laatste Nieuws zouden worden gepubliceerd, maar nu doet de Standaard er ook weer aan mee.
Dutroux zegt één zin, de kranten vliegen erop, publiceren het en het hele land staat weer in rep en roer. De kranten hebben wat ze willen (hoge verkoopcijfers) en Dutroux heeft wat hij wilt (hij en zijn zaak krijgen aandacht én weer kan hij ervoor zorgen dat het hele land in rep en roer staat voor en door hem), want laten we wel wezen, dat wil hij: opschudding veroorzaken.

Dit even terzijde en om toch maar een reactie te geven op het artikel: ik heb altijd gezegd dat die gek ooit zal vrijkomen, ook al hoop ik natuurlijk van niet. We hebben nu eenmaal een rechtssysteem dat ervoor zorgt dat hij ooit vrij zal komen, ook al zal het land dan pas écht in rep en roer staan (en terecht). Dit weet Dutroux ook, en hij zal er alles aan doen om vrij te komen. Net zoals de anderen al zeiden: wanneer hij vrijkomt zal hij, denk ik, niet lang leven. Wat hij heeft aangericht is gewoon gruwelijk, en niemand wil deze man in de buurt hebben, laat staan dat hij die zoveel gruwel heeft aangericht bij jou in de straat zou komen wonen.
Anderzijds, wie wil er zijn hele leven opgesloten zitten voor een gek als hij?
Hopelijk faalt het rechtssysteem eens een keertje niet en blijft deze man waar hij hoort: achter de tralies.
Met citaat antwoorden