Enkele post bekijken
  #5  
Oud 24th September 2012, 23:00
dorien.van.heupen dorien.van.heupen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Turnhout
Posts: 89
Meer abortussen bij vrouwen tussen 20 en 35

Het eerste waar ik aan denk bij het lezen van zulke artikels en bijhorende commentaren, is: Denk eens aan de mensen die wél kinderen willen, maar er geen kunnen krijgen.. Het moet verschrikkelijk zijn voor hen om te moeten vernemen in de media dat er zoveel vrouwen die wel het geluk hebben een kind op de wereld te kunnen zetten, er bewust voor kiezen een kind dat reeds in ontwikkeling is, weg te laten nemen...

Tieners worden vaak weinig voldoende geďnformeerd over anticonceptie, waardoor er vaak ongewenste zwangerschappen ontstaan. Maar de leeftijdsgroep waar in deze artikels over gesproken wordt, zou toch slimmer moeten zijn denk ik. (Wijsheid komt met de jaren, toch?)

Ik volg Robine haar mening dat anticonceptie zo goed als gratis gemaakt zou mogen worden, op deze manier wordt de reden een abortus te nemen "omdat het goedkoper is" (wat ik een verschrikkelijke manier van denken zou vinden) toch al uit de baan geruimd.

Om af te sluiten zou ik nog willen zeggen "Verzint eer ge begint", weet dat je daden gevolgen kunnen hebben, en denk eens aan mensen die geen kinderen kunnen krijgen... Ik hoop alleszins dat ik nooit bij die groep moet behoren!
Met citaat antwoorden