21st September 2012, 11:06
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Kessel
Posts: 103
|
|
Dankzij het conflictdetectie-systeem zouden er minder vertragingen zijn. Maar weten ze na al die jaren nog niet waar het schoentje wringt? Moeten zij daarvoor een duur systeem ontwikkelen? Volgens mij weet men al langer welke de problemen zijn. Hebben ze dan nog niet voldoende tijd gehad om deze problemen aan te pakken?
Met de oude treinstellen waarmee nu gereden wordt, oude infrastructuur, oude wissels, mensen die op de sporen lopen, persoonsongevallen, kabelbreuken, enz. is het niet moeilijk dat er vertragingen zijn. Het nieuwe systeem zal deze problemen zeker niet voorspellen.
Is het dan niet beter te investeren in nieuwe treinstellen, betere beveiliging van de sporen, …
Bovendien slagen ze er zelfs nog niet in de reizigers te laten betalen. Bijvoorbeeld in 2008 waren er 250.267 reizigers zonder vervoersbewijs, in 2011 waren het er 486.143. Dit is bijna een verdubbeling. Is het dan niet beter om te investeren in een detectiesysteem voor niet-betalende reizigers?
|