Enkele post bekijken
Oud 21st September 2012, 10:01
Tinne Sysmans Tinne Sysmans is offline
Registered User

Ik begrijp de jongeren als ze zeggen dat het journaal niet altijd even interessant is gemaakt voor hun leeftijd, maar langs de andere kant kan ook niet al het nieuws heel leuk worden gemaakt. Als we naar het nieuws kijken, moeten we geïnformeerd worden over de belangrijkste feiten die gebeuren in België, de wereld, ... en dat zal niet altijd op een heel leuke manier kunnen gebeuren. Natuurlijk vind ik ook dat de nieuwsblokken 'boecht' moeten worden weggelaten, maar zoals Charlotte al zei, trekken ze hier ook kijkers mee. Ik vind persoonlijk wel dat je bij het één journaal veel minder 'boecht' krijgt te zien dan bij het VTM-nieuws, dus daar kan je als kijker zelf over beslissen.

Volgens mij hangt het ook af van hoe hard je het nieuws al volgt, als je er amper iets over weet, is het gewoon minder interessant om te volgen. Dan weet je ook niet wat er reilt en zeilt in de wereld. Als je het wel volgt, dan wordt het een stuk interessanter, omdat je weet waarover ze het hebben.
Als je elke dag de krant leest of het nieuws kijkt, ga je zien dat het een groot verhaal is, maar als je grote stukken eruit mist, wordt het een stuk moeilijker om alles te volgen en is het automatisch saai.
Met citaat antwoorden