Enkele post bekijken
Oud 19th September 2012, 20:53
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

"Tariefverlaging voor trouwste klanten Electrabel"

Ik vind het op zich ook wel een goede stunt van Electrabel om haar trouwste klanten te belonen met een tariefverlaging. Het is natuurlijk zo dat de prijzen allemaal enorm de hoogte zijn ingegaan, daar kan je jammer genoeg niet om heen. Electrabel is een grote en belangrijke leverancier bij ons, maar de prijzen liggen vaak hoger dan bij de kleine(re) leveranciers in ons land. Het is dus eigenlijk echt een goede geste van de onderneming om haar klanten te belonen.

Dit artikel toont volgens mij nog altijd aan dat mensen niet echt van verandering houden. Ondanks de talrijke campagnes en het feit dat kleinere leveranciers goedkoper zijn, blijven klanten trouw aan dat wat ze al jaren kennen. Dat geeft ook een band met die leveranciers en is misschien wel een belangrijk punt in de maatschappij! Anders zou Electrabel al lang zijn deuren hebben moeten sluiten!

Dit brengt mij ook naar de link met mezelf als leraar. Zowel leerkrachten als leerlingen zijn vertrouwd met bepaalde patronen van het onderwijs, dit schept een band met de leerlingen. Ik denk ook dat dit soms veel belangrijker is dan op het eerste zicht zo lijkt. Leerlingen zijn in hun ontwikkelingsfase en leerkrachten kunnen daarbij een heel grote steun zijn, het is dan ook belangrijk om hen die steun zo goed mogelijk te geven waar nodig en waar mogelijk! Anderzijds moeten we leerlingen en tegelijkertijd jongeren ook belonen voor het goede werk! Een complimentje krijgt iedereen graag, maar je moet ergens beginnen. Wij kunnen dit doen door het goede voorbeeld te geven!
Met citaat antwoorden