Enkele post bekijken
  #9  
Oud 22nd May 2012, 16:55
nic.andriessen nic.andriessen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Ravels
Posts: 331
Dit vind ik een straffe uitspraak en op deze uitspraak wachtte ik zelfs. Het is niet omdat bv. een persoon als Jean-Luc Dehaene het een en het ander heeft meegemaakt bij Dexia, dat daarom het gedachtegoed van christendemocraten verkeerd zou zijn. Voor jou prima dat je nog steeds gelooft in het linkse gedachtegoed, maar dan moet je ook de christendemocratie (de Tsjeven) niet afrekenen op datgene wat er bij Dexia gebeurd is. Ook ik blijf nog geloven in het christendemocratische gedachtegoed, na de hele hetze rond Dexia. Het gaat er bij christendemocraten ook niet om wie de sterkste is, nee het gaat over iedereen in de gemeenschap en die allemaal tot hun recht kunnen komen in die gemeenschap. Dat verhaal is wél een boeiend verhaal dat de CD&V nog met zich meedraagt, en daar gaat het artikel over. Niet over politici die zich niet aan de regels kunnen houden of politici die falen in hun opdracht bij een bank.

Over dat "foefelen" waar je het over hebt ben ik het niet eens. Ecologisch foefelen is dan beter voor mens en het milieu? Foefelen is dan ook foefelen, punt.
Met citaat antwoorden