Enkele post bekijken
Oud 5th October 2004, 21:11
Pieterjan's Avatar
Pieterjan Pieterjan is offline
------

komaan, als jij lang genoeg naar school had geweest en andere mensen ook, was er al lang een republiek vlaanderen geweest. Dat even terzijde.

Ik moet je nageven: Michael Moore is de beste fictieschrijver van allemaal, maar meer ook niet. Er zullen zeker dingen kloppen van de film, maar om deze film ECHT objectief op te vatten, dat kan ik niet begrijpen, ofwel heb je echt geen zelfrespect.

En als je zegt dat de "Amerikaanse regering" de film tegenhield, zou ik toch nog eens je bronnen nakijken op geloofwaardigheid. Het was Miramax die de film niet wilde uitgeven omwille van hun moederbedrijf disney, dat veel republikeinse contacten heeft. Censuur is hier dus niet van toepassing. Je zegt ook dat het verbieden van deze film VOOR de verkiezingen zwak is, wat is dan het UITZENDEN ervan voor de verkiezingen? Dat is puur om de verkiezingen te beïnvloeden. Bij mij mag Michael moore doen en laten wat hij wil, en wanneer hij wil, maar ik relativeer zijn standpunten.

Probeer het ook eens van de andere kant te bekijken, vanuit iemands anders standpunt, en vorm met de gulden middenweg je eigen mening, in plaats van zomaar dingen over te nemen die je gezien of gehoord hebt.

http://www.patriotsaints.com/News/9...enheit911_lies/
Met citaat antwoorden