Enkele post bekijken
Oud 13th May 2012, 18:45
Liesanne.Boeren Liesanne.Boeren is offline
Registered User

Vandaag de dag moet het voor de mensen allemaal snel vooruit gaan en het liefst nog zonder er zelf al te veel moeite voor te doen. Dit blijkt nog maar eens uit het feit dat deze pil uitgevonden werd om iets te ondernemen tegen obesitas. Ik kijk toch ook, net als de meeste anderen hier, kritisch naar deze uitvinding. Vandaag de dag zien we namelijk dat veel mensen er een ongezonde levenstijl op nahouden. Dit uit zich in sommige gevallen in obesitas. Die ongezonde levensstijl komt volgens mij vooral voort uit het feit dat we vandaag de dag niet te veel tijd in bepaalde dingen willen steken en gezond leven, dat vraagt vooral tijd en aanpassingen. Zo een pilletje slikken kan er volgens mij dan ook niet voor zorgen dat je een gezonder leven en lichaam krijgt.
Langs de andere kant spreek ik de uitvinding niet tegen als het in combinatie met een gezondere levensstijl, veel lichaamsbeweging, ... mensen helpt om sneller gewicht te verliezen. Ik vrees er echter voor dat men dit pilletje als een hapklare oplossing gaat beschouwen, en dat werkt volgens mij niet.
Met citaat antwoorden