Enkele post bekijken
Oud 13th May 2012, 17:56
Yoeri van Helvoirt Yoeri van Helvoirt is offline
Registered User

Dit is een belachelijk idee. Ik zou het wel begrijpen dat jongeren gaan betalen zodat ze beter in de kijker staan, voor veel jongeren is het social network ongeveer het belangrijkste wat er is. Wat ik me wel afvraag is op wat voor manier die informatie dan zichtbaar wordt. Als je nu een bericht of foto op facebook plaatst, is die toch al zichtbaar voor al je vrienden? Kan het dan zo zijn dat ik straks, afgezien van de onzin die nu al door mijn facebook-vrienden op het net wordt gezet, ook de foto's te zien krijg van het eten van mensen die ik niet eens ken?
Langzamerhand wordt dit digitale 'sociale' gebeuren steeds erger. Jongeren zitten bij elkaar in dezelfde ruimte op hun telefoon berichten naar elkaar te sturen terwijl ze ook daadwerkelijk met elkaar zouden kunnen praten. Ik weet niet precies hoe het in België zit, maar in Nederland zouden veel ouders hun kinderen best wat vaker mogen verbieden om op het internet bezig te zijn of met het mobieltje te spelen en ze gewoon weer buiten laten spelen.
Met citaat antwoorden