Enkele post bekijken
Oud 10th May 2012, 10:57
lennert_goos7@hotmail.com lennert_goos7@hotmail.com is offline
Lennert Goos

ik ben er haast zeker van dat dit niet de bedoeling was van de priester. ofwel stonden de foto's al op zijn computer en zijn ze per ongeluk in zijn Presentatie terecht gekomen, ofwel heeft iemand die foto's met opzet in zijn presentatie gezet om hem en misschien ook de kerk in een slecht daglicht te plaatsen. De kerk kwam de laatste tijd al zo vaak negatief in het nieuws dat het volgens mij onmogelijk is dat de priester weet had van de foto's in zijn presentatie. Hij trok ook meteen de geheugenstick uit zijn computer dus dit bewijst alleen maar dat hij het waarschijnlijk niet wist.
Ik vind het wel belangrijk dat er een grondig onderzoek komt naar diegene die deze ongepaste foto's in de presentatie heeft gezet. Als blijkt dat ze toch van de priester komen moet deze zwaar gestraft worden. Ook als iemand deze foto's als grap in de presentatie gezet heeft, moet deze persoon gestraft worden. Ik vind het wel raar dat de priester gewoon weg ging nadat hij de foto's opgemerkt had. Hij had zich minstens kunnen verontschuldigen, of een verklaring geven, maar het feit dat hij dit niet deed vind ik wel verdacht.
Met citaat antwoorden