Enkele post bekijken
Oud 9th May 2012, 12:33
Joëlle.Van.den.Mooter Joëlle.Van.den.Mooter is offline
[Joëlle]

Eigen mening: Ik vind dit artikel wansmakelijk. Wie doet er nu zoiets? Ik vind persoonlijk dat je echt niet goed bezig bent als je ook maar dènkt dat een beetje gedroogd babyvlees de ene of andere ongeneeselijke ziekte kan genezen. De producenten zelf vind ik ook ongeloofelijk degoutant, als ze zich met zo'n praktijken kunnen bezighouden. Ik volg Annelies echter wel, wanneer ze zegt dat de wanhoop er wel voor kan zorgen dat mensen alles slikken wat ze als geneesmiddel aangeboden krijgen. Ik denk echter wel dat deze mensen gewoon niet weten wat ze innemen. Dat kan toch bijna niet anders? Als je dan al zo naïef bent te geloven dat gedroogd babyvlees je kan redden, ben je dan echt bereid om aan kannibalisme mee te doen? Natuurlijk kan dat altijd, als de wanhoop groot genoeg is, maar mij lijkt het logischer dat de klanten gewoon niet weten wat ze voorgeschoteld krijgen. Ook is het zo dat, hoe meer ik lees over China, hoe harder ik mezelf verbaas over hen, in slechte zin. Dat heeft natuurlijk deels te maken met een cultuurverschil tussen mijn samenleving en de hunne, maar sommige dingen gaan er echt volledig over!
Met citaat antwoorden