Enkele post bekijken
  #10  
Oud 2nd May 2012, 16:35
Bart.Wielockx Bart.Wielockx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Balen
Posts: 106
Minke, ik ga niet proberen om mijn mening op te dringen maar zou toch nog graag het volgende toevoegen. De bonnen zijn niet op naam en kunnen onderling doorverkocht worden, dit is gedaan zodat ook de mensen die niet terugkeren toch nog een deel van hun geld kunnen recupereren. Daarnaast snap ik wel dat mensen ontevreden zijn dat ze een grote som geld verloren hebben. Maar vergelijk het deze situatie: je hebt voor je naar school reed een nieuwe laptop gekocht. eens aangekomen op school komt er een storm opzetten, je zak valt van je fiets in een plas water. Wanneer je hem wil oprapen waait er een boom om die net op jou laptop valt. Nu is het toevallig zo dat dit allemaal gebeurde binnen de schoolpoort. Ga je de school aanklagen omdat je laptop stuk is?
Dit lijkt allemaal ver gezocht en onwaarschijnlijk maar in feite is het net hetzelfde als de materiële schade die mensen opgelopen hebben op Pukkelpop.
Verder ga ik hier niet op ingaan want ik wil absoluut niet overkomen als iemand die blijft doorhameren over 1 gebeurtenis. Natuurlijk zijn er mensen met een andere mening en visie en daar leg ik mij bij neer...
Met citaat antwoorden