Enkele post bekijken
Oud 2nd May 2012, 15:21
StijnLauryssens StijnLauryssens is offline
Registered User

Over die sociale zekerheid heeft hij wel gelijk. Waarom krijgen allochtonen hier een uitkering zonder gewerkt te hebben? Waarom krijgen de Belgen geen OCMW steun als ze in de problemen zitten en krijgen de allochtonen wel hulp? En dan de uitspraak van die burgemeester niet te vergeten, die zei dat men de ouders van allochtonen naar hier moet halen en hen een pensioen moeten geven. Doet men dit om in het eigen been te schieten? Of om stemmen van allochtonen te lokken?
Ik denk persoonlijk dat we eerst eens met de grove borstel door de allochtone gemeenschap moeten gaan, natuurlijk zijn zij niet allemaal slecht. Ook moeten ze van mij niet allemaal weg, maar ze mogen niet meer bijstand genieten dan wij Belgen.
Zo las ik juist nog van iemand op facebook die een boete gekregen had van een politieagent met Marrokaanse roots, die niet fatsoenlijk Nederlands sprak, omdat de jongeman zonder handen fietste. En de Marrokaanse politieagent voegde er droog aan toe dat als hij er niet mee akkoord ging hij maar in een ander land moest gaan wonen.
Dan vind ik dat het een beetje ver begint te gaan.
In plaats van het recht op discriminatie te vragen zou De Winter beter het recht vragen om deze allochtone gemeenschap een Westerse mentaliteit aan te leren.
Met citaat antwoorden