Enkele post bekijken
Oud 24th April 2012, 13:31
guus.wuyts@hotmail.com guus.wuyts@hotmail.com is offline
Registered User

Hoe bizar is onze wereld toch? Ik heb net nog gereageerd op een ander artikel genaamd 'koop een huis, krijg er een auto bij'. Dus enerzijds wil men in België de ecologische voetafdruk verminderen door 1 dag in de week geen vlees of vis te eten maar anderzijds geeft men een CO˛ uitstotende auto bij de koop van een huis. Voor diegenen die het artikel niet lazen, mijn reactie was kortom (men bouwt meer huizen ==> meer bomen kappen voor plaats te maken, en daarbij krijgt men dan een auto ==> weeral meer CO˛ uitstoot, waar zit de logica?). Dus denkt men dan echt dat 1 dag in de week geen vlees of vis eten kan opwegen tegen het effect van de alsmaar meer bijkomende auto's? Ik denk het niet. Ik zeg niet dat ik er tegen ben dat men 1 dag geen vlees of vis eet, zelf doe ik dit al jaren want inderdaad 'het begint bij jezelf'. Maar ik snap de logica van ons land gewoon niet, hier doen ze een actie om de ecologische voetafdruk tegen te gaan en elders doen ze (onbedoeld misschien) acties om meer CO˛ uitstoot te produceren.
Met citaat antwoorden