Enkele post bekijken
Oud 23rd April 2012, 09:25
Britt.VanLooveren Britt.VanLooveren is offline
Registered User

Dit is de beste oplossing dat Pol Van Den Driessche uit de politiek stapt. Als je dag na dag geconfronteerd wordt met deze aantijgingen krijg je de kans niet om je te verdedigen. Zijn familie wordt er ook mee geconfronteerd. De schade is zo groot, dat het verstaanbaar is dat hij onderuit gaat. Nu dat Pol Van Den Driessche uit de politiek is gestapt, heeft volgens mij niets te maken met schuld of onschuld. Niet alleen Pol Van Den Driessche maar ook zijn partij lijdt hier onder.
Pol Van Den Driessche krijgt het etiquette opgeplakt van Vlaamse DSK. Voor de feiten die (zouden) gepleegd zijn, vind ik dit heel overdreven.
Ik begrijp dat dit veel media aandacht krijgt omdat seksuele intimidatie een gevoelig thema is en waar veel vrouwen op de werkvloer nog steeds mee worden geconfronteerd.
Zoals het in de pers komt, lijkt het al dat ze hem hebben veroordeeld. Ik vind dat ze Pol Van Den Driessche een eerlijke kans moeten geven zodat hij zich kan verdedigen.
Al heeft hij die feiten gepleegd dan verdiend hij zeker een straf, maar wacht nu met oordelen!
Met citaat antwoorden