Enkele post bekijken
Oud 20th April 2012, 19:12
guus.wuyts@hotmail.com guus.wuyts@hotmail.com is offline
Registered User

Een onderwerp zoals dit vind ik altijd interessant. Niet alleen omdat ik aardrijkskunde doe maar ook gewoon omdat het mij zo interesseert. Hier zou ik uren over kunnen doorpraten. Het feit dat men altijd opnieuw met zulke ontdekkingen komt vind ik niet meer dan normaal. We weten nu al dat er onmenselijk veel planeten zijn, en men heeft nog niet eens het einde van het heelal bereikt. Maar ja, hoe zou dit ook kunnen. Want waar iets stopt, moet iets nieuws beginnen. Dus, het heelal is volgens mij oneindig groot. Het feit dat we hier nog lang niet de helft van kennen snap ik wel. Maar dan is het toch niet meer dan logisch dat er nog zulke planeten als de onze zijn. We hebben ze gewoon nog niet gevonden, of we kunnen ze niet vinden omdat ze te ver weg zijn. Naar mijn mening kan het niet dat wij de enigen zijn die zoveel geluk hebben gehad dat we in dit onbegrijpelijk groot universum de enige planeet waar leven mogelijk is bewonen. Toch vind ik het altijd zeer interessant wanneer men dan weer zulke ontdekkingen doet. Toch hunker ik nog altijd naar die bevestiging.
Met citaat antwoorden